مدارک موردنیاز بیمه تکمیلی درمان

اعضای محترم اتحادیه

با سلام و احترام،

                   بدینوسیله به اطلاع می رساند اتحادیه صنف فناوری اطلاعات ورایانه شهرستان ساری با توجه به نزدیکی به پایان قرارداد بیمه مکمل درمان، عمر و حادثه و در راستای ارائه خدمات به اعضای محترم پس از بررسی های به عمل آمده به منظور تهیه بهترین نرخ و شرایط بیمه تکمیلی درمان، عمر و حادثه برای اعضای اتحادیه و پرسنل و افراد تحت تکفل، به نمایندگی از طرف تمامی اعضا همانند سال های گذشته قراردادی در بازه زمانی بیمه مکمل درمان را نزد شرکت بیمه سرمد از تاریخ 1400/11/01لغایت 1401/10/30 منعقدنموده است.

لذا از اعضای محترم خواهشمند است در اسرع وقت مدارک مورد نیاز به شرح ذیل را به دبیرخانه اتحادیه تحویل دهند.

           نحوه ثبت نام ومدارک مورد نیاز:

  • ابتدا اعضای محترم به منظور استفاده از خدمات بیمه تکمیلی باید نسبت به درخواست کتبی پوشش بیمه در سربرگ شرکت یا فروشگاه ، همراه با مهر و امضاء مجاز به دبیرخانه اتحادیه اقدام کنند.
  • اعضای محترم باید فایل اکسل پیوست‏ حاوی اسامی بیمه شدگان اصلی و خانواده آن‏ها را به دبیر خانه اتحادیه تحویل دهند.
  • کپی شناسنامه (صفحه اول و دوم).
  • کپی کارت ملی.
  • کپی کارت عضویت(کپی پروانه کسب یا کارت الکترونیکی).
  • صفحه اول دفترچه بیمه(تامین اجتماعی،سلامت،روستائی و…..).
  • نحوه پرداخت حق بیمه درمان تکمیلی:

لازم به ذکر است طبق هماهنگي های بعمل آمده حق بيمه ماهیانه هر یک از بیمه شدگان (با احتساب مالیات بر ارزش افزوده) به شرح ذیل می باشد که حداقل 20% حق بیمه سالانه به صورت پیش پرداخت نقدی و مابقی طی حداکثر پنج فقره چک مساوی در سررسیدهای1401/01/31، 1401/03/31، 1401/05/31، 1401/06/31و 1401/07/31در وجه شرکت بیمه سرمد به کدشناسه 10320903570 (جهت عنوان در چک های صیاد)قابل پرداخت می باشد.

  • حق بیمه به ازای هر نفر در هر ماه 1/245/000ریال می باشد.

ممکن است بپسندید...