شرح وظایف
کمیسیون حل اختلاف اتحادیه صنف فناوری اطلاعات و رایانه در ایران وظایف زیر را بر عهده دارد:
۱. رسیدگی به اختلافات صنفی و ایجاد صلح و سازش: بررسی اختلافات میان اعضای صنف و تلاش برای حلوفصل آنها از طریق صلح و سازش.
۲. ثبت و پیگیری شکایات: ثبت شکایات واصله در دفتر اتحادیه و رسیدگی به آنها بر اساس نوبت، با الزام به اعلام نظر حداکثر ظرف یک هفته به اتحادیه برای اقدامات قانونی.
۳. بررسی مستندات و صدور نظریه: پس از طرح موضوع، استماع نظرات طرفین و بررسی مستندات ارائهشده، در صورت عدم حصول سازش، صدور نظریه کارشناسی.
این وظایف بر اساس مواد ۷ و ۸ آییننامه اجرایی تشکیل کمیسیونهای اتحادیه صنفی تعیین شدهاند.
اعضای کمیسیون

مهدی یزدانی
سمت
- تلفن: ۳۳۲۰۰۰۰۰
- موبایل: ۰۹۱۱۰۰۰۰۰۰۰
- ایمیل: info@saricu.ir

مهدی آقاجانلو
سمت
- تلفن: ۳۳۲۰۰۰۰۰
- موبایل: ۰۹۱۱۰۰۰۰۰۰۰
- ایمیل: info@saricu.ir

علی خلخالی
سمت
- تلفن: ۳۳۲۰۰۰۰۰
- موبایل: ۰۹۱۱۰۰۰۰۰۰۰
- ایمیل: info@saricu.ir

مسعود یارمحمدی
سمت
- تلفن: ۳۳۲۰۰۰۰۰
- موبایل: ۰۹۱۱۰۰۰۰۰۰۰
- ایمیل: info@saricu.ir

فاطمه هادیزاده
سمت
- تلفن: ۳۳۲۰۰۰۰۰
- موبایل: ۰۹۱۱۰۰۰۰۰۰۰
- ایمیل: info@saricu.ir

سحر قربانی
سمت
- تلفن: ۳۳۲۰۰۰۰۰
- موبایل: ۰۹۱۱۰۰۰۰۰۰۰
- ایمیل: info@saricu.ir

سیده سمانه حسینی
سمت
- تلفن: ۳۳۲۰۰۰۰۰
- موبایل: ۰۹۱۱۰۰۰۰۰۰۰
- ایمیل: info@saricu.ir