راهنمای سایت

دوره‌های آموزشی

  • دوره آموزش تجارت الکترونیک
  • دوره آموزش مدیریتی
  • دوره آموزش مالیاتی
  • دوره آموزش شبکه
  • دوره آموزش تعمیرات سخت‌افزار
  • دوره آموزش تعمیرات لپ‌تاپ

حل اختلاف

شرح وظایف

کمیسیون حل اختلاف اتحادیه صنف فناوری اطلاعات و رایانه در ایران وظایف زیر را بر عهده دارد:

۱. رسیدگی به اختلافات صنفی و ایجاد صلح و سازش: بررسی اختلافات میان اعضای صنف و تلاش برای حل‌وفصل آن‌ها از طریق صلح و سازش.

۲. ثبت و پیگیری شکایات: ثبت شکایات واصله در دفتر اتحادیه و رسیدگی به آن‌ها بر اساس نوبت، با الزام به اعلام نظر حداکثر ظرف یک هفته به اتحادیه برای اقدامات قانونی.

۳. بررسی مستندات و صدور نظریه: پس از طرح موضوع، استماع نظرات طرفین و بررسی مستندات ارائه‌شده، در صورت عدم حصول سازش، صدور نظریه کارشناسی.

این وظایف بر اساس مواد ۷ و ۸ آیین‌نامه اجرایی تشکیل کمیسیون‌های اتحادیه صنفی تعیین شده‌اند.

اعضای کمیسیون

مهدی یزدانی

سمت

مهدی آقاجانلو

سمت

علی خلخالی

سمت

مسعود یارمحمدی

سمت

فاطمه هادی‌زاده

سمت

سحر قربانی

سمت

سیده سمانه حسینی

سمت

جستجو

پیوندها