شرح وظایف
ماده ۵. وظیفه کمیسیون رسیدگی به شکایات، رسیدگی به شکایات خریداران و مصرف کنندگان و گزارش بازرسان و ناظران موضوع ماده ۵۲ قانون می باشد که از طریق اتحادیه به کمیسیون ارجاع می گردد.
ماده ۶. ترتیب رسیدگی در کمیسیون رسیدگی به شکایات:
۱. کلیه اشخاص می توانند شکایت و یا گزارش خود را در مورد تخلفات صنفی، به اتحادیه مربوط اعلام نمایند. اتحادیه موظف است موضوع را ظرف مهلت دو روز کاری رسیدگی و به کمیسیون مذکور ارجاع نماید.
۲. کمیسیون رسیدگی به شکایات موظف است ظرف مدت یک هفته شکایات دریافتی را با حضور شاکی و متشاکی مورد رسیدگی قرار داده و نظر خود را طی یک هفته به اتحادیه برای اقدامات قانونی اعلام نماید.
۳. اتحادیه موظف است حداکثر ظرف مدت سه روز کاری شکایت دریافتی و نظر کمیسیون را مورد بررسی قرار داده و در صورت احراز عدم تخلف فرد صنفی، یا انصراف شاکی، با اعلام مراتب، پرونده را مختومه نماید. و در صورت احراز تخلف و یا اعتراض شاکی، پرونده را از طریق واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف به سازمان تعزیرات حکومتی و یا ادارات تابعه آن در شهرستان ها برای رسیدگی ارسال نماید.
اعضای کمیسیون

رحمان دیانت
نايب رئیس دوم
- تلفن: ۳۳۲۰۰۰۰۰
- موبایل: ۰۹۱۱۰۰۰۰۰۰۰
- ایمیل: info@saricu.ir

ولیالله شهابیان
خزانه دار
- تلفن: ۳۳۲۰۰۰۰۰
- موبایل: ۰۹۱۱۰۰۰۰۰۰۰
- ایمیل: info@saricu.ir

مرتضی میرزائیان
سمت
- تلفن: ۳۳۲۰۰۰۰۰
- موبایل: ۰۹۱۱۰۰۰۰۰۰۰
- ایمیل: info@saricu.ir

علی خلخالی
نایب رییس اول
- تلفن: ۳۳۲۰۰۰۰۰
- موبایل: ۰۹۱۱۰۰۰۰۰۰۰
- ایمیل: info@saricu.ir

حسین توفیقی
سمت
- تلفن: ۳۳۲۰۰۰۰۰
- موبایل: ۰۹۱۱۰۰۰۰۰۰۰
- ایمیل: info@saricu.ir